Webshop készítés három alapvető hibája

Webshop készítés

Mi sem egyszerűbb, mint a webshop készítés?! – gondoljuk ezt laikusként, hiszen az internet világában élve könnyen hozzáférhetünk információkhoz, termékekhez, különösebb erőfeszítés nélkül. Éppen ezért a webshop készítés sem okozhat nagyobb gondot. De bizony bonyolult, időigényes és költséges munka, abba az esetben, ha jól működő, forgalmas, áttekinthető webshopot akarunk működtetni. Ebben a cikkben három alapvető hibát jelenítünk meg, amelyeket a leggyakrabban követnek el a saját webshop készítők, és amelyek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy oldalunk ne váljon a legkeresettebb oldalak közé. Az egyik gyakori probléma a túl sok, hosszú szöveg.

Az oldalunkra látogatót, ha nagy szövegtenger fogadja nyomban a kilépő gombra kattint, esélyt sem adva a termékek közötti böngészésre. Fontos, hogy rövid, tömör, lényegre törő legyen a bemutatkozó szöveg, és a termékleírásokat is éppen ez hármas kell jellemezze. Az információ közlésére inkább a vizuális tartalmakat vegyük igénybe, és törekedjünk a jó minőségű képek használatára, esetleg rövid videókat is használhatunk. A második hiba, amit a webshop készítés során elkövethetünk, hogy a keresőoptimalizálást nem használjuk a megfelelőképpen, tehát fontos olyan kulcsszavakat használni, amelyek segítségével az oldalunk előkelőbb helyen jelenik meg a nagy keresőmotorok listáján. És végül, amit még el szoktunk követni, hogy nem tesszük oszthatóvá az oldalunkat, tehát lehetőséget kell biztosítani vásárlóinknak arra, hogy közzétett tartalmainkat átosszák a közösségi oldalaikra.